Een goede mogelijkheid om onderscheidend te zijn, is een klant niet aan te bieden wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft.
Onze werkwijze
Elke opdracht vraagt om een aanpak op maat. Aan het proces voor een advertentie die dezelfde middag moet worden aangeleverd, worden andere eisen gesteld dan het creatieve concept waar diezelfde advertentie op is gebaseerd.
Opdracht
Iedere opdracht start met een persoonlijk contact. Samen met de klant wordt de opdracht goed doorgenomen, de wensen en het uiteindelijk doel. Daarna gaan wij brainstormen en wordt het concept bedacht. Dat kan zowel in tekst, als in schets of digitaal zijn vormgegeven. Afhankelijk van de gekozen middelen.
Concept & Creatie
Nadat het creatieve concept is besproken gaan we de opdracht zijn eigen ‘gezicht’ geven. We passen het toe op de gekozen middelen en laten zien wat de mogelijkheden zijn om het concept in te zetten. En uiteraard hoeveel tijd het kost om het te realiseren.
Presentatie
Het concept en de planning presenteren wij aan onze klant. Tijdens de presentatie is er ruimte voor opmerkingen, wijzigingen, maar ook nieuwe inzichten en om te sparren. Pas als iedereen tevreden is, gaan we door naar de volgende stap in het proces.
Vormgeving & DTP
Als alle benodigde middelen, deadlines en media-inzet bepaald zijn, starten we met de uitwerking. In stappen, waarbij tussentijdse contacten met de klant zorgen dat de puntjes op de ‘i’ gezet kunnen worden.
Natuurlijk zijn er opdrachten waar het concept al vastgesteld is en die alleen om uitvoering vragen. Zoals een magazine, advertentie, restyling van een folder, brochure in meerdere talen, on-line banner, iPad presentatie of een jaarverslag. Ook daar draaien we onze hand niet voor om. Met of zonder strakke deadline.
Realisatie
De laatste stap in het proces kunnen wij ook uit handen nemen. Of het nu gaat om drukwerk, een display, een beursstand of het ontwikkelen van een actie-website. Samen onze vakkundig geselecteerde partners leveren wij hoogwaardige kwaliteit. Natuurlijk binnen de gestelde termijn.